4 milyon dolarlık Bugatti, Michael Jordan BMW klasik araba satışlarını vurguladı

Melike

Global Mod
Global Mod
4 milyon dolarlık Bugatti, Michael Jordan BMW klasik araba satışlarını vurguladıBu makalenin bir versiyonu ilk olarak yüksek net değer yatırımcı ve tüketici için haftalık bir rehber olan Robert Frank ile CNBC's Inside Wealth bülteninde yayınlandı. Doğrudan gelen kutunuza gelecek sürümleri almak için kaydolun. CEO'suna göre, çevrimiçi klasik otomobil pazarı olan bir römork olan çevrimiçi klasik otomobil pazarı, geçen yıl rekor 1,5 milyar dolarlık araba sattı. Şirket, 2024 yılında arabalar, kamyonlar, motosikletler, hatıralar ve parçalar arasında 45.000 açık artırma düzenledi ve 1.3 milyondan fazla teklif sahibine sahipti. Hearst AutoS'un bir parçası olan Randy Non Nenberg, “Borsa piyasası ve para akarken iyi bir hızımız vardı,” dedi. BAT için güçlü sonuçlar, klasik otomobil pazarındaki daha geniş yavaşlamaya meydan okudu. Daha yüksek faiz oranları klasik otomobilleri yatırım olarak daha az çekici hale getirdi, çünkü koleksiyoncular artık risksiz nakit eşdeğerlerinde% 4 veya% 5 kazanabilir. Klasik otomobil sigortası ve açık artırma şirketi Hagerty'ye göre, geçen yıl Live Classic Car müzayedelerinde toplam satışlar%11 düştü. Aynı zamanda, koleksiyoncu pazarını onlarca yıldır güçlendiren Baby Boomers şimdi yaşlanıyor. Birçoğu koleksiyonlarını satıyor ve 1950'lerin ve 1960'ların yeni nesil koleksiyonculara daha az çekici olan araçlarının aşırı arzını bırakıyor. Nonnberg, eski kamyonlar ve off-roaders'daki patlamanın da fışkırdığını söyledi. “Bunların çoğu bir Covid balonu olarak görülüyordu ve bu soğutuldu” dedi. Yeni nesil koleksiyoncular, klasik otomobil uzmanlarına göre, modern süper otomobilleri ve spor otomobilleri, özellikle 2005 veya üstü modelleri seviyor. Non Nenberg, Gen Xers, Millennials ve Gen Z üyeleri de dahil olmak üzere bugünün genç koleksiyoncularının “kullanabilecekleri arabalar gibi, anahtarı çevirip sürebilecekleri. Piyasanın en tepesi-yedi rakamlı veya sekiz rakamlı otomobillerle-aynı zamanda zayıf kalıyor. Koleksiyonerler, değerli bir garaj ekranında oturan müze kalitesinde eserler satın almaktan daha fazla sürebilecekleri ve keyif alabilecekleri daha az pahalı otomobillerle ilgileniyorlar. Nonnberg, “Pazar, 200.000 ila 500.000 $ aralığında üst düzey spor otomobiller için çok güçlü.” Dedi. Nonnberg, “2 milyon doların üzerindeki arabaların daha zor bir zaman geçirdi.” Geçen yıl BAT'ta satılan en pahalı otomobil, 4.1 milyon dolara giden 2022 Bugatti Chiron Pur Sport'du. Ayrıca 3.1 milyon dolara 2018 Bugatti Chiron ve 2.5 milyon dolara giden 2022 Lamborghini Countach LPI 800-4 vardı. En popüler açık artırma, en çok teklif sahiplerini, yorumları ve görüşleri çizmek, yeni satın alınan ve bir zamanlar Michael Jordan'a ait olan 1991 BMW 850i 6 vitesli bir satıştı. Satış fiyatı: 109.000 dolar. Non Nenberg, Aralık ve Ocak ayına kadar devam eden seçimden hemen sonra, genellikle yavaş aylar olan teklif ve talepte büyük bir sıçrama gördüğünü söyledi. “Seçim gününde 250.000 dolarlık Porsche satın aldıklarını gördük.” Dedi. “Ve Noel arifesinde harika şeyler bile gördük.”


2022 Bugatti Chiron Pur Sport.


Bu makalenin bir versiyonu ilk olarak yüksek net değer yatırımcı ve tüketici için haftalık bir rehber olan Robert Frank ile CNBC's Inside Wealth bülteninde yayınlandı. Üye olmak Gelecek baskılarını almak için, doğrudan gelen kutunuza.

CEO'suna göre, çevrimiçi klasik otomobil pazarı olan bir römork olan çevrimiçi klasik otomobil pazarı, geçen yıl rekor 1,5 milyar dolarlık araba sattı.

Şirket, 2024 yılında arabalar, kamyonlar, motosikletler, hatıralar ve parçalar arasında 45.000 açık artırma düzenledi ve 1.3 milyondan fazla teklif sahibine sahipti.

Hearst AutoS'un bir parçası olan Randy Non Nenberg, “Borsa piyasası ve para akarken iyi bir hızımız vardı,” dedi.

BAT için güçlü sonuçlar, klasik otomobil pazarındaki daha geniş yavaşlamaya meydan okudu. Daha yüksek faiz oranları klasik otomobilleri yatırım olarak daha az çekici hale getirdi, çünkü koleksiyoncular artık risksiz nakit eşdeğerlerinde% 4 veya% 5 kazanabilir. Klasik otomobil sigortası ve açık artırma şirketi Hagerty'ye göre, geçen yıl Live Classic Car müzayedelerinde toplam satışlar%11 düştü.

Aynı zamanda, koleksiyoncu pazarını onlarca yıldır güçlendiren Baby Boomers şimdi yaşlanıyor. Birçoğu koleksiyonlarını satıyor ve 1950'lerin ve 1960'ların yeni nesil koleksiyonculara daha az çekici olan araçlarının aşırı arzını bırakıyor.

Nonnberg, eski kamyonlar ve off-roaders'daki patlamanın da fışkırdığını söyledi.

“Bunların çoğu bir Covid balonu olarak görülüyordu ve bu soğutuldu” dedi.

Yeni nesil koleksiyoncular, klasik otomobil uzmanlarına göre, modern süper otomobilleri ve spor otomobilleri, özellikle 2005 veya üstü modelleri seviyor.

Non Nenberg, Gen Xers, Millennials ve Gen Z üyeleri de dahil olmak üzere bugünün genç koleksiyoncularının “kullanabilecekleri arabalar gibi, anahtarı çevirip sürebilecekleri.

Piyasanın en tepesi-yedi rakamlı veya sekiz rakamlı otomobillerle-aynı zamanda zayıf kalıyor. Koleksiyonerler, değerli bir garaj ekranında oturan müze kalitesinde eserler satın almaktan daha fazla sürebilecekleri ve keyif alabilecekleri daha az pahalı otomobillerle ilgileniyorlar.

Nonnberg, “Pazar, 200.000 ila 500.000 $ aralığında üst düzey spor otomobiller için çok güçlü.” Dedi. Nonnberg, “2 milyon doların üzerindeki arabaların daha zor bir zaman geçirdi.”

Geçen yıl BAT'ta satılan en pahalı otomobil, 4.1 milyon dolara giden 2022 Bugatti Chiron Pur Sport'du. Ayrıca 3.1 milyon dolara 2018 Bugatti Chiron ve 2.5 milyon dolara giden 2022 Lamborghini Countach LPI 800-4 vardı.

En popüler açık artırma, en çok teklif sahiplerini, yorumları ve görüşleri çizmek, yeni satın alınan ve bir zamanlar Michael Jordan'a ait olan 1991 BMW 850i 6 vitesli bir satıştı. Satış fiyatı: 109.000 dolar.

Non Nenberg, Aralık ve Ocak ayına kadar devam eden seçimden hemen sonra, genellikle yavaş aylar olan teklif ve talepte büyük bir sıçrama gördüğünü söyledi.

“Seçim gününde 250.000 dolarlık Porsche satın aldıklarını gördük.” Dedi. “Ve Noel arifesinde harika şeyler bile gördük.”